Saturday, April 25, 2009

پخش نوار شکنجه توسط شیخ امارات دنیا را تکان داد (ویدئو)...16+

پخش نوار شکنجه توسط شیخ امارات دنیا را تکان داد (ویدئو)...16+

ببینید این شیخ اماراتی بخاطر 5000 دلار چه بر سر یک انسان می آورد





ا عرض تاسف و شرم آوری برای بشریت؛

به واقع با دیدن این صحنه های فجیع و فاجعه آمیز چه می توان گفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کدام حیوان درنده ای را می شناسید که یک چنین اعمالی را مرتکب شود. اینان سیر اند و اینچنین می کنند اما حیوانات وحشی تا گرسنه نباشند به کسی حمله نمی کنند. 
دیدبانان حقوق بشر فقط نظاره گر اند و وراجی می کنند و با اعلام شرمگین بودن و فاجعه آمیز بودن این رویداد ها، که یقینا" اولین و آخرین آن نخواهد بود، وجدان و شرافت انسانی بی رگ و پی خود را آرام می کنند.

این درنده خویان و دد منشان، همانانی هستند که مشابه موزه لوور پاریس را در ابوظبی تاسیس کرده اند در حالی که باید موزه ای از سفاکی و جنایت این موجودات پست صفت و جانی را در مرض نمایش گذاشت.

حس تهوع آوری از این سرزمینی که تا سی و پنج سال قبل جز صحرایی برهوت نبود و ساکنان آن به وضعی فلاکت بار زندگی می کردند و آنانی که دستی به دهان داشتند برای درمان بیماری خود به بیمارستان مرحوم نمازی شیراز می آمدند، به انسان دست می دهد.

حقیقتا" این بشر و یا این موجود دو پا به کدام سو می رود؟؟؟

پترو دلار ها، این موجودات کثیف را به گرگانی درنده تبدیل نموده و سوار بر اس یو وی های جهان غرب به همراه دشداشه های سفیدی که پلیدی را از خود ساطع می کند، به ریش همه انسانهای روی این کره خاکی ، جدای از رنگ،نژاد،مذهب و ملیت که حق حیات دارند، می خندند.


بهترین درس برای ظالمان اگر به فرض گرفته شود ، سرنوشت صدام حسین است که با سی و اندی حاکمیت و حکومت دیکتاتوری خویش ، عاقبت با محاسنی بلند از سوراخی تنگ به در آمد و آنی شد که تاریخ به ما آموخته.

آیا اینان از این وقایع درس می گیرند؟؟؟ 


No comments: